Εάν μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν η μέρος αυτής, η εταιρεία ακολουθεί μια ενιαία πολιτική όσον αφορά τις επιστροφές των προϊόντων που έχουν πωληθεί μέσω της ιστοσελίδας της η οποία είναι σύννομη με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία περί προστασίας των καταναλωτών.

Σύμφωνα με αυτή απαιτούνται τα κάτωθι:

1. Να επιστρέψετε το προϊόν μέσα σε (14) δεκατέσσερις ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του όπως φαίνεται από τις καταστάσεις της μεταφορικής εταιρείας από την οποία το παραλάβατε.
2. Το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, δηλαδή δεν έχει πλυθεί, δεν έχει φορεθεί, δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν έχει υποστεί μεταβολές.
3. Να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή.
4. Εντός στην αρχική συσκευασία που το παραλάβατε.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, η Εταιρεία μας δεν θα αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα ή Τραπεζική μεταφορά θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής.

Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται προϊόντα που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου, όπως κάλτσες, που έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους και μαγιό.

Υπαναχώρηση / Επιστροφή
Σε περιπτώσεις που επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν, θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν προς αλλαγή στην διεύθυνσή μας με χρέωση δική σας. Σε κάθε περίπτωση , θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Εκτός Ελλάδος
Οι επιστροφές – αλλαγές γίνονται με οποιονδήποτε τρόπο επιλέξει ο πελάτης και το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει αποκλειστικά εκείνον. Επιστροφές – Αλλαγές με χρέωση της εταιρείας μας, δεν θα παραλαμβάνονται.

Ελλατωματικό Προϊόν
Σε περίπτωση δική μας υπαιτιότητας, θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν προς αλλαγή στην διεύθυνσή μας με χρέωση δική μας με την Γενική Ταχυδρομική. Προϊόντα που μπορούν να επιστραφούν ή να ανταλλαγούν πρέπει να πληρούν τα παρακάτω κριτήρια:

1. Ελαττωματικά είδη, κατεστραμμένα/σπασμένα ή λερωμένα κατά την παραλαβή.
2. Είδη που παρελήφθησαν σε λάθος νούμερο/χρώμα.